Personel Analizi Performans Yazılımı | İş Takip Programı

Personel Analizi Performans Yazılımı | İş Takip Programı

Personel analizi yazılımı ile çalışanalarınızın günlük işlerini takip ederek verimini ölçebilirsiniz iş takip yapabilirsiniz. Performans yazılımı olarak sizlere sunduğu avantaj yüzde 40 lara varan performans artışı, iş takip programı

personel analizi yazılımı, personel analiz, personel performans, performans ölçme, performans analiz, iş takip, iş takip programı

Personel analizi yazılımı kurumsal firmalara yönelik iş ve proje takip yazılımıdır.

Personel performans yazılımı beyaz yaka olarak geçen personelin günlük yaptığı işlerin takip edildiği programdır.Peronel Analizi Performans

Programın 2 ana amacı vardır.

Bunlardan ilki personelin günlük işlerini programa girmesi ve daha da önemlisi bu işleri girerken planlamanın yapılması. İş sürecini şu şekilde özetleyebiliriz; Kişi sabah masasına oturduğunda o gün yapılacak olan işleri planlaması gerekiyor. Yapılan planlama ile işler mesai saatlerine yayılarak tam verimli bir gün elde etmek. Yapılan her iş bittiğinde programda kapatılır ve bitti olarak işaretlenir. Daha sonra diğer işe geçilir.

Yönetici anlık olarak planlanan ve yapılan işleri görme imkanına sahiptir. Raporlar ihtiyaçlar doğrultusunda tasarlanarak istenilen bilgiler net bir şekilde elde edilir.

İşin fiziksel sürecine paralel olarak yazılımda yapılmak istenen çalışana sorumluluk bilincini aşılamak. Bu da asıl olan 2 amaca odaklanmamızı sağlar. Çalışanlar psikolojik olarak mesai saatlerini doldurmak zorunda hissederler.

Bu gün ne yaptın? sorusu ciddi bir motivasyon kaynağı haline gelmektedir.

Personel performans yazılımı ile yaklaşık olarak %45 iş verimi artışı sağlanabilir.

 

İş Takip Performans Yazılımı Özellikleri;

İsteğinize Göre Uyarlanabilir

Süreçlerinizi yazılıma uydurmak yerine yazılımımızı süreçlerinize uyduruyoruz. Özel yazılım olarak hazırladığımız ürünümüz, paket programların aksine sizin ihtiyacınıza göre şekillendirilebilir ve halihazırdaki sistemlerinize entegre edilebilir.

Yetkinlik Bazlı İş Görevlendirme

Mevcut işler ve tanımlanacak işlere yetkinlik derecesi atamak. İş veya projeleri alacak kişilerin o işi alabilmesi tamamen onların yetkinlik derecesi ile bağlantılı olarak gerçekleşecek.

360 Derece Performans Değerlendirme

Değerlendirme ve raporlama gibi uzun süreli ve maliyetli çalışmaları kısaltarak operasyon yükünü hafifletebilir, organizasyonunuzdaki bireylerin ve departmanların performanslarını rahatlıkla görebilir, ve raporlayabilirsiniz.

Yönetici Raporları

Emr'nin sunduğu gelişmiş raporlama araçları sayesinde organizasyonun güçlü ya da geliştirilmesi gereken yönlerini rahatlıkla görebilir, karşılaştırma raporları ile karar destek mekanızmanızı güçlendiririken, tarihsel raporlar sayesinde değişimi izleyebilirsiniz.

Çalışan Motivasyonu Artışı

Çalışanlar için yapılacak işlerin kendileri tarafından planlanması ve bu işlerin zamanında sonuçlandırılmaya çalışılması kendileri için yüksek bir motivasyon kaynağı olacaktır. İş takip programı ile %45 lik performans artışı hedeflenmektedir.

Çalışanın İş Psikolojik Yaklaşımı

Beyaz yaka personelinin günlük mesai saatlerini doldurmak zorunda hissetmesi otokontrol mekanizmasını aktif hale getirecektir. Bu şekilde iş bekleyen değil iş talep eden bir çalışan kitlesi oluşmaya başlayacak.

Erişim Kolaylığı

Raporlara ulaşabilmek için sadece masa başında olmanıza gerek yok! Mobil entegrasyonlu web yazılımı sayesinde performans yönetimi sistemine bilgisayar, tablet ve mobil cihazlardan erişebilirsiniz. Kurum içi ve kurum dışı süreçlerin tamamına tek bir tık ile ulaşabilirsiniz.

Müşteri Memnuniyeti

Çalışanların gerek kurum içi (iç müşteri) gerekse kurum dışı (dış müşteri) verdiği hizmetin performansını çalışan performans değerlendirmesine dahil edebilirsiniz. Özellikle destek veya satış birimlerinde önemli bir yer tutan müşteri memnuniyetini ölçebilir ve çalışanın performans puanına dahil etme imkanı sağlamaktadır.

YAZILIM GELİŞTİRME AŞAMASINDADIR.... LÜTFEN GELİŞMELERİ SAYFAMIZDAN TAKİP EDİNİZ. EN KISA SÜREDE SATIŞA SUNULACAKTIR.